  • Data: 2021-04-02 12:32:03
    Temat: Re: [Revolut] Doładowanie karty LN
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 2 kwietnia 2021 o 10:16:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Revolut był jedyną i wystarczającą kartą do życia. Dlaczego to zmieniać?
    > Bo bankom to nie pasuje? ;)

    Populistycznie i "tyż prawdowo" w pewnym sensie masz rację - bo akurat przestało się
    to podobać rewolwerowi, ale to dlatego, że stał się bankiem (przynajmniej w UE
    pobrexitowej, bo w UK pewnie jest po staremu).
    Widać wszystko psieje - i też możesz mieć część racji w tym, że w ogóle nie trzeba
    było wchodzić w rewolwera, bo i tak się popsuje.
    Ja jednak wolę korzystać, póki są dobre warunki - a jak się popsują, zamykam bez
    żalu.

    > Zwrot tylko tak głupio opisany że to ja ZWRACAM Reviltowi
    >
    > Już opierdoliłem Mille że mają bajzel w systemie

    O, ciekawe, wklej opis tego przelewu zwrotnego. Oraz odpowiedź milka.

    > Niech chcę mieć tyle kont/kart bo to zaśmieca środowisko plastikiem ;-)

    Wystarczy jedna - dałem kilka przykładów, bo może który się bardzo podoba - albo z
    którymś masz na pieńku.
    Na jedną kartę się skusiłeś - więc niech zostanie jedna.
    Rewolwer jest w Twoim układzie póki co bezużyteczny - nie ma sensu robić SEPA z
    milka, chyba że euro na przelew kupisz sobie w kantorze i wpłacisz w kasie na konto
    EUR (w milku _chyba_ darmowe) - nawet w "stacjonarnym" kantorze będzie zwykle taniej
    niż te 3% (a może i więcej), które zdziera milek przy wynianie walut.
    Wygląda na to, że póki rewolwer nie skończy "paszportować" licencji do Polski, nie
    będzie można przelewem za darmo zasilać złotówkami - potrzebny jest jakiś kantor do
    wymiany na euro.
    Najlepszy jest w aliorze (można założyć weryfikacją przelewem) - a że za darmo dają
    kartę wielowalutową i mają kursy zbliżone do rewolwera, to po co się dalej rewolwerem
    bawić?

    Ale rób, jak chcesz, nikt nie broni dopłacać.
    Prosisz o pomoc, więc odpowiadam dobrą radą.
    Na fundamentalizm i urojenia jednak nie poradzę - ja wolę oszczędzać (przez brak
    niepotrzebnych wydatków) używając mózgu, mimo posiadania w kieszeni kart - a realnie
    zarabiać na posiadanych darmowych kartach - np. wczoraj dostałem w santanderze 2%
    moneybacku na 4 miesiące za niezamykanie KK.