  • Data: 2021-04-03 14:15:32
    Temat: Re: [Revolut] Doładowanie karty LN
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 3 kwietnia 2021 o 13:41:04 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Właśnie zostałem oszukany przez pracowniczkę banku że moja karta
    > debetowa będzie darmowa jeśli mam na koncie 5 tysi.
    >
    > NIE będzie darmowa. Trzeba było wybrać MasterCard a nie Visę.
    >
    > Jak ja mam ufać bankom? JAK?

    Lepiej spytaj się sam siebie, ile razy jeszcze musisz wyjśc na durnia, zanim
    zrozumiesz, że najpierw trzeba spytać na grupie?
    Ale to jest chyba nieuleczalny stan umysłu - gadanie/pisanie sobie, a myślenie
    wyłączone.

    Moja debetówka z kantoru aliora jest darmowa, Twoja pewnie nie będzie, sa tacy na
    świecie pechowcy.