  • Data: 2021-04-03 10:10:12
    Temat: Re: [Revolut] Doładowanie karty LN
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-01 o 19:29, _Master_ pisze:
    > Jako że infolinia milleniu tylko wprowadza w błąd a revolut nie posiadł
    > wystarczającej znajomości języka polskiego (korzystają z translaotora) ;-)
    >
    > Proszę Was o pomoc
    >
    > Chciałbym doładować jak dotąd kortę Revolut zwykłym przelewem bankowym

    Zdecyduj czego chcesz - doładować w R. subkonto w PLN czy w EUR.

    > Ale zmienili siedzibę/nr rachunku na Litewski LN

    Nie zmienili.
    Do 18.03.2021 były dwa numery rachunków
    - polski do przelewów PLN
    - litewski do pozostałych walut
    Teraz zniknął ten polski nr.
    Bank, który im obsługiwał polskie konta wycofuje się z naszego rynku i
    im tą usługę wymówił.
    Pisali o tym do wszystkich swoich klientów ze 2 czy 3 miesiące temu.
    Były komunikaty w apce i maile do klientów więcej niż raz.

    > Mój bank chce za przelew Swift zagranicy prowizję min. 20 zł
    >
    > Mogę zrobić przelew SEPA EUR (darmowy) ale w aplikacji revolut jest
    > jasno napisane że teraz/zawsze przyjmują tylko SWIFT.
    >
    > Jak żyć? NIE... nie mam innej karty chcę doładowywać przelewem.

    Jest jasno napisane tylko czytać nie umiesz.
    Przelew SEPA to JEST przelew SWIFT.
    Można normalnie przelewać SEPA EUR, sprawdzałem na Citi, Alior kantor i
    Getin - w obie strony.

    W złotówkach na razie nie ma innej metody jak bezpłatnie kartą albo
    płatne przelewy z naszych banków.
    R. obiecuje poprawę, ale terminu nie podaje.
    Weź sobie jakąś bezpłatną debetówkę i tyle.
    Np. Alior Kantor ma bezpłatną wielowalutową pod warunkiem jednej
    transakcji - przelewasz PLN Mille-> AK i doładowujesz R. debetówką.

    Sławek