  • Data: 2003-04-22 15:05:11
    Temat: Re: Ranking e-banków w CHIP'ie
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trek_ <trek@usuńtoto.klub.chip.pl> wrote:
    > czesc,
    >
    > w nowym magazynie CHIP (5/03) jest ranking e-banków miejsca wg. niego:
    >
    > 1. mbank
    > 2. wbk
    > 3. fortis
    > 4. multibank
    > 5. nordea
    > 6. KB
    > 7. inteligo
    > 8. lukas
    >
    > wg. mnie kryteria dziwne, ale przeczytajcie i napiszcie co o tym myslicie.

    A ja przy okazji mam pytanie, bo wpadł mi w ręce ten ranking. Co
    oznacza przy minusach mBanku, iż nie ma potwierdzenia
    niezrealizowanych przelewów (może przekręciłem, ale nie mam teraz pod
    ręką Chipa). Jest to dla mnie o tyle istotne, iż jestem w trakcie
    migracji z ING do mBanku właśnie.

    Tomasz Matuszewski