eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen on-line › Re: Raiffeisen on-line
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Końrad N.S. <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffeisen on-line
    Date: Fri, 8 May 2009 12:56:51 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 33
    Message-ID: <gu134b$96t$1@opal.icpnet.pl>
    References: <gu0j54$cal$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Reply-To: Końrad N.S. <n...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: c64-159.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1241780171 9437 62.21.64.159 (8 May 2009 10:56:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 May 2009 10:56:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090507-0, 2009-05-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:485804
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gu0j54$cal$1@srv.cyf-kr.edu.pl...


    > No proszę, od prawie 24 godzin leży dostęp internetowy dla klientów
    > indywidualnych a na grupie nie ma rabanu! :)


    może mało kto ma tam rachunek, lub ten rachunek dla użytkownika niewiele znaczy.

    ja rabanu nie podniosę, bo z raiffeisena uciekłem po tym, jak zgubili moje
    dokemnty:

    1. wysłałem poleconym kserokopie dowodów osobistych moich i żony, podpisane
    umowy, karty wzorów podpisów, zaświadczenia o zarobkach.
    2. dostałem potwierdzenie odbioru dokumentów
    3. bank poprosił ponownie o te same dokumenty
    4. poszła reklamacja poleconym z prośbą o wyjaśnienie co stało się z przesłanymi
    i odebranymi przez raiffeisen dokumentami
    5. dostałem potwierdzenie odbioru reklamacji
    6. o odpowiedź na reklamację prosiłem przez ponad 8 miesięcy wielokrotnie
    telefonicznie i mailowo, nigdy nie dowiedziałem się co się z nimi stało, ani co
    stało się z reklamacją


    wracając do tematu: mały pad całego systemu raiffesien banku wcale mnie nie
    dziwi i nie jest niczym zaskakującym dla mnie.

    ONI SAMI NIE WIEDZĄ ŻE COŚ NIE DZIAŁA W ICH BANKU


    K>N>S>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1