  • Data: 2013-09-11 00:28:58
    Temat: Re: Przyjecie przelewu bankowego z kraju EU
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiktor <...@i...invalid> napisał(a):
    > Znam nigeryjski przekręt. Dzięki za troskę.
    > To nie wygląda na próbę wyłudzenia. Koleś na moje oko jest kolekcjonerem,
    > bo już kilka podobnych produktów kupił na allegro (tylko na ich słowackiej
    > i czeskiej odnodze). Poza tym nie zamierzam wysyłać po otrzymaniu jakiegoś
    > spreparowanego potwierdzenia przelewu, a dopiero po otrzymaniu gotówki na
    > konto (chyba tego już nie da się cofnąć, co?)
    > Pytam poważnie o koszty takiego przelewu i kto je pokrywa. Coś mi się
    > kołacze po głowie, że banki uczestniczące w takim przelewie coś sobie
> [...]

    Prawda, ale to raczej przy SWIFT niż SEPA. Przy SEPA jest to bardziej
    cywilizowane i np. w Multibanku masz 5 zł za wysłanie i 0 zł za odebranie.
    Podejrzewam, że w jego banku też będą mu potrafili podać dokładne koszty
    jeśli zaznaczy, że chodzi o SEPA.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/