  • Data: 2013-09-11 01:15:14
    Temat: Re: Przyjecie przelewu bankowego z kraju EU
    Od: wiktor <...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 00:28:58 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Prawda, ale to raczej przy SWIFT niż SEPA. Przy SEPA jest to bardziej
    > cywilizowane i np. w Multibanku masz 5 zł za wysłanie i 0 zł za odebranie.
    > Podejrzewam, że w jego banku też będą mu potrafili podać dokładne koszty
    > jeśli zaznaczy, że chodzi o SEPA.

    OK, dzięki za ten trop. Rzeczywiście pomieszałem, z Włoch poszło by
    przelewem SEPA. A odbiór takiego w mBanku też kosztuje 0zł. Pozostaje tylko
    kwestia przewalutowania.
    Ale chyba nie jest w złym tonie żadąć zapłaty wg kursu EUR mojego banku, a
    nie tego, co na przykład wypluje mu google, gdy zapyta w nim o kurs
    EUR/PLN? ;-)
    wiktor