  • Data: 2020-05-29 13:53:08
    Temat: Re: Przy jakich kumulacjach oplaca sie grac?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rao463$enb$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2020-05-28 o 09:54, J.F. pisze:

    >Poza oczywistym problemem, że nie każdy ma tyle kasy jest jeszcze
    >problem czasu.
    >Nie wiem jak te gry są często, ale zakładając, że to jest raz na
    >tydzień

    "milion w srode, milion w sobote" :-)

    Moglo sie zmienic, bo to stara reklama - czeste kumulacje swiadcza, ze
    grajacych ubywa.

    >to problem obstawienia 14 mln kombinacji w ciągu 7 dni (robiąc to
    >24h/dobę oznacza robienie ponad 23 zakładów co sekundę.
    >Nigdy nie grałem nie wiem jak to wygląda.
    >Jeśli to się robi w postaci papierków, które można samemu drukować
    >(lub wypełniać gotowe druczki) to trzeba szybkiej drukarki (lub
    >zestawu drukarek).

    Jest fajna maszynka ze skanerem.
    I sa zaklady systemowe ... ale zaznaczyc 49 chyba sie nie da :-)

    troche wspolnikow, i da rade zlozyc :-)

    >Jeśli czysto elektronicznie to może być prostsze ale i tak
    >spodziewałbym się natknięcia się na jakiś opór materii.
    >Osobna kwestia, czy to moze być jeden pzrelew na 140mln, czy za każdy
    >zakład trzeba zapłacić osobno i potwierdzić to kodem SMS. Już sobie
    >wyobrażam 23 kody co sekundę w dzień i w nocy :)

    Normalne jest, ze ktos sklada kilka zakladow i placi zbiorczo.

    J.