    Date: Sun, 20 Mar 2022 19:39:24 +0100
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Przeniesienie danych karty

    W dniu 20.03.2022 o 14:54, cef pisze:
    > Ale to jakaś nieprawdopodobna zmiana, może jest jakiś układ booking
    > -hotel?

    Może ktoś, kto wie, tu coś mądrego napisze. Ja z bookingu nie korzystam,
    ale czy to ne jest tak, że przy rezerwacji do płatności logujesz się z
    portalu? Portal chyba ogryza kilka złotych za tu, że akurat z niego się
    logujesz do hotelu. Być może rozliczenie idzie niejako z bookingu, który
    rozlicza się z hotelem, by wiedział, ile płacisz i ile ma sobie prowizji
    naliczyć.

    Nie wiem, czy wszystkie hotele tak działają, ale wiem na pewno, że są
    różnice pomiędzy tym, jak znajdziesz sobie miejsce przez booking, ale
    nie zarezerwujesz tak, tylko przez telefon w hotelu. Natomiast czasem są
    różne warunki (np. możliwość cofnięcia rezerwacji). Poi za tym chyba
    jest tak, ze jak postawisz doi dyspozycji booking-u pokój, to nie możesz
    się wycofać i teoretycznie nie da się sprzedać tego miejsca poza systemem.

    --
    Robert Tomasik