  • Data: 2003-10-23 19:30:29
    Temat: Re: Przelewy za granicę z mBanku
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "GOL" <g...@W...onet.pl> wrote:

    > Nie napisałaś czy interesują cię także banki, które wymagają do obsługi kont
    > walutowych on-line posiadania rachunku złotowego w danym banku. Warunek ten
    > może zmienić (znacznie) listę.

    To akurat nie jest problem - można mieć zawsze dwa rachunki: złotowy i
    walutowy i w razie potrzeby przelewać z jednego na drugi... :))

    > KB na przykład wymaga założenia Ekstrakonta. Jeżeli tego nie zrobisz to nie
    > masz najmniejszej możliwości obsługi rachunku walutowego via WWW :(

    Tzn. że jak mam konto złotówkowe to walutowe przez www mogę obsługiwać,
    a nie mając konta prowadzonego w PLN juz nie???

    NP: Morbid Angel - "Heretic"

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance