    From: "Fotech" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew za granice - jak
    Date: Sat, 26 Nov 2005 22:35:15 +0100

    > Chciałbym kupić wysyłkowo przedmiot za zachodnią granicą i jedyną formą
    > zapłaty jest przelew na konto bankowe.
    > Okazało sie że ani Lukas ani Mbank ( w których mam konta) nie mają takiej
    > możliwości. Czy sa jakieś banki w Polsce realizujące przelewy za granice
    > ?Ewentualnie jak przelać te pieniadze ?

    Wszystkie banki, oprocz wymienionych przez Ciebie realizuja płatności zagraniczne:)
    W PEKAO SA mozesz przelać bez otwierania konta w tym banku, ale licz sie z tym, ze to
    jest dosc kosztowne, im mniejsza kwota - tym bardziej (na pewno nie mniej niż
    kilkaset zł, bo żeby Twoj dostawca dostał cała kwote, musisz pokryc koszty banków
    pośredniczących)

    Wojtek