  • Data: 2004-01-30 19:24:35
    Temat: Re: Przelew z mbanku do Multi też 50 groszy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:1t401aa6e6i100dn3e8%sal@hell.hell.pl>
    dnia 30 styczeń 2004, Przemysław Maciuszko wstukał(a)

    > No i co z tego? To są 2 różne banki.

    Hmm, a namiary jakoś takie same:

    mBank - Bankowość Detaliczna BRE Banku Spółki Akcyjnej, ul. Senatorska
    18 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIX Wydział Gospodarczy
    KRS nr rejestru przedsiębiorców KRS 0000025237, zwany dalej mBankiem

    MultiBank - Bankowość Detaliczna BRE Banku Spółki Akcyjnej, z siedzibą
    przy ul. Senatorska 18 Warszawa, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego
    prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIX Wydział
    Gospodarczy KRS nr rejestru przedsiębiorców KRS 0000025237, zwany dalej
    MultiBankiem

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem