  • Data: 2003-09-04 17:26:21
    Temat: Re: Przelew z mbanku
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w tytule płatności napisz magiczny numer identyfikacyjny z kwitka , i
    jeżeli przypadkiem odbiorca energii i własciciel rachunku to nie ta sam
    osoba, to jeszcze za kogo wpłacasz, za jaki miesiąc , nr rachunku oczywiscie
    przepisz w pole do tego przystosowane

    ja dokładnie ustalałem z miła Pania z ksiegowosci, a bylo to w Krakowie :)
    na razie prądu nie odcieli - znaczy księgują

    fotech