    From: "darsoon" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew do Austrii
    Date: Wed, 29 Oct 2003 10:20:00 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@s0cfpi.pkobp.pl

    > Austrii,

    W PKO BP SA całkowity koszt przelewu to 45 PLN (Eurotransfer do kwoty 2500
    EUR).
    Żeby wykonać Eurotransfer nie musisz mieć rachunku. Możesz przynieść 300 EUR
    i 45 PLN w ręku i wpłacisz w kasie.
    Nie wiem jakie są koszty w innych bankach. Trzeba by sprawdzić w ich
    taryfach.

    > Zaintrygowało mnie coś w Twoim pytaniu.
    > Można wykonać przelew z rachunku PLN do innego banku na rachunek EUR ?
    > Jaki bank umożliwia coś takiego ?

    Można. W takim przypadku "sprzedawana" jest waluta po kursie sprzedaży
    dewiz. Umożliwia to na pewno PKO BP ale inne banki prawdopodobnie też.