  • Data: 2005-02-23 22:50:19
    Temat: Re: Prowizja przy płaceniu kartą???
    Od: "trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    rsa127 wrote:

    > Wcześniej czy później pewnie nas czeka rozwiązania z Unii Europejskiej
    > (starej). Dla kart debetowych jest stała kwota (bodaj 0,28 Euro), dla
    > kredytowych procentowa albo procentowo-kwotowa.

    0,28 euro to jest 1,11zł wg dzisiejszego kursu?

    oto jest szansa dla bezrobotnych tak jak dla "nawigatorów" którzy za 2 zł
    gotowi są przypilnować samochodu na parkingu

    stoi taki przed kioskiem i mówi do klientów:
    "u mnie bilety i gazety są tansze niz w kiosku, zapraszam do zakupów"
    na to klient: -"ależ won pijaku" (wchodzi do kiosku i kupuje bilet za 2,40)
    menel (wchodzi do kiosku): poproszę bilet za 2,40 - wyjmuje kartę kredytową
    i płaci kartą ;
    kioskarz szybko się zorientuje, że lepiej sprzedawać menelowi (czyli mafii)
    bilety za gotówkę niż nimi obracać.

    Efekt? : bilety można kupić tylko za gotówkę u konika

    pozdr
    trainer