  • Data: 2004-04-10 21:45:01
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Apr 2004 22:33:46 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Zadzwon do mnie, nagraj rozmowe i ja opublikuj. Wtedy sie dowiesz.

    http://wybory.onet.pl/1,43,8,2352161,7240941,638868,
    forum.html

    Prof. EWA NOWIŃSKA, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji
    Społecznej UJ: - "Według kodeksu cywilnego, tajemnica korespondencji
    jest jednym z dóbr człowieka, które podlegają ochronie. Kolejny zapis
    regulujący tę kwestię znajduje się w Ustawie o prawie autorskim i
    prawach pokrewnych. Precyzuje on, że osoba, do której korespondencja
    została skierowana, ma prawo nią dysponować.

    --
    Jarek Andrzejewski