  • Data: 2004-04-12 17:14:08
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kam napisał:

    > No cóż, żeby określone zachowanie było czynem zabronionym
    > (przestępstwem) musi istnieć przepis, który za takie je uważa. Kilka
    > osób napisało Ci, że takiego nie ma. Ty nadal twierdzisz że jest
    > inaczej. Kto powinien wskazać określony przepis? Bo chyba nie Ci, którzy
    > twierdzą że go nie ma...

    Najpierw przeczytaj dokladniej to co napisalem. Jesli znajdziesz tam
    moje jednoznaczne stwierdzenie, ze to ja mam racje, to zglosze Cie do Nobla.

    Po drugie, po chwili zastanownienia nad tym co przeczytales pewnie
    dotrze do Ciebie, ze nikt mnie nie przekonal. Z tego nie wynika brak
    woli z mojej strony do zmiany pogladu, badz tez upieranie sie przy
    czyms, a jedynie niewystarczajaca sila argumentow z drugiej.

    Po trzecie. W Rosji radzieckiej, oskarzony musial wykazac, ze jest
    niewinny, w Polsce wszyscy wszytko wiedza, ale nikt nie jest w stanie
    niczego udowodnic, w Europie oskarzonemu trzeba udowodnic, ze jest
    winny. No a jak wiadomo zyjemy w Polsce, wiec nie ma o czym gadac. ;-)))))

    Bartol