  • 1. Data: 2004-03-30 19:12:38
    Temat: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Witam

    Z ciekawości chciałem dowiedzieć się ile wynosi rzeczywista stopa
    procentowa w tejże instytucji. Przed chwilą rozmawiałem z ich infolinią.
    Pytam się ile wynosi RSP dla pewnej kwoty. Pani odpowiada: 15 %.
    stwierdzam, że to niemożliwe. Pytam drugi raz - pani odpowiada 15 %.
    Więc pytam ile będzie wynosić rata - pani mówi, że jest ileś
    tygodniowych rat po ileś tam złoty. Wychodzi mi, że to jest dużo więcej
    niż 15%. Pani mówi, że jest 15%, ale on nie uwzględnia opłaty jakiejś
    tam. No to się pytam jaka jest RSP. Pani znowu się wymiguje. Dopiero na
    samym końcu przyznaje, że rzeczywista stopa procentowa wynosi: 321%. Na
    moje pytanie jak to się ma do tych 15% pani BEZCZELNIE KŁAMIE, ŻE NIE
    PYTAŁEM O RZECZYWISTĄ STOPĘ PROCENTOWĄ. A ja od samego początku wyraźnie
    pytałem o RSP i to pytałem co chyba z 5 razy.

    Przecież to jest jawne wprowadzanie klienta w błąd !!! Można to gdzieś
    zgłosić - najlepiej emailem ??

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2004-03-30 19:55:30
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zdan <z...@i...pl> wrote:
    > Przecież to jest jawne wprowadzanie klienta w błąd !!! Można to gdzieś
    > zgłosić - najlepiej emailem ??

    Jak nawet malymi literkami pisza w umiwe - to sa czysci... Chociaz gdyby ich
    nagrac..

  • 3. Data: 2004-03-30 20:05:09
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    zdan <z...@i...pl> skribis:

    >samym końcu przyznaje, że rzeczywista stopa procentowa wynosi: 321%.

    Niezly numer.

> [...]
    >pytałem o RSP i to pytałem co chyba z 5 razy.
    >Przecież to jest jawne wprowadzanie klienta w błąd !!! Można to gdzieś

    mozna napisac na http://www.oszustwa.com/forum ku przestrodze!
    mozna zglosic na policje - o ile masz dowody
    mozna zglosic w providencie ze pracownica klamie - ale moze jej tak kazali
    mozesz zadzwonic jeszcze raz i nagrac rozmowe ;)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie daj sie oszukac! Zostales oszukany? Przestrzez innych!
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/

  • 4. Data: 2004-03-30 20:09:28
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > Jak nawet malymi literkami pisza w umiwe - to sa czysci... Chociaz gdyby ich
    > nagrac..
    Nie powiesz mi chyba, że jeżeli na moje wyraźne pytanie o RSP dają mi
    nieprawdziwą odpowiedź, to jest ok? Przecież to jest jawne wprowadzanie
    klienta w błąd.

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 5. Data: 2004-03-30 20:37:56
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    zdan wrote:
    > Nie powiesz mi chyba, że jeżeli na moje wyraźne pytanie o RSP dają mi
    > nieprawdziwą odpowiedź

    Pytałeś o RSP?
    A nie o MRPS (maksymalna rzeczywista stopa procentowa) ?
    Albo RRRSO (realna rzeczywista roczna stopa oprocentowania) ?
    Może nie znają się na akronimach? ;-)))

    --
    luzyta

  • 6. Data: 2004-03-30 22:02:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w
    wiadomości news:a0kj60la52safplg9tthuake7pg06m3q0s@4ax.com...
    > zdan <z...@i...pl> skribis:

    > Niezly numer.

    Trzeba być niezłym desperatem, by z ich usług korzystać.

    Teoretycznie na policję. Usiłowanie ozustwa jest by moim zdaniem było.
    Tylko trzeba by nagrać taką rozmowę i nie próbować wyciągnąć od niej tej
    informacji o 321%. Tylko dokładnie się dopytać ile wynosi realne
    oprocentowanie. Potem iść do Providenta i poprosić o umowę, że chcesz się
    zastanowić. W umowie już musi być napisane, jak to liczą, bo inaczej by to
    padło w sądzie. Na marginesie, to Provident nie jest bankiem! Oni
    pozyczają własną kasę.

    > mozna napisac na http://www.oszustwa.com/forum ku przestrodze!

    Ale kto to czyta? Wszedłem, ale to jakieś dziwne forum. Wygląda, jakby
    jeden facet rozmawiał sam ze sobą i to na jakieś dziwne tematy. Pisze
    jakieś urywane zdania. Skąd wziąłeś ten adres?

    > mozna zglosic na policje - o ile masz dowody

    Nagranie rozmowy, bo inaczej się nie da tego udokumentować.

    > mozna zglosic w providencie ze pracownica klamie - ale moze jej tak
    kazali

    Nawet na pewno jej tak kazali. No coś Ty? Jakby mówiła, ze oprocentowanie
    jest 321%, to nawet kretyn by się nie złapał. Znam mniej drastyczne formy
    popełnienia samobójstwa. Jak mówi, że 15%, to ewentualnie ktoś może nie
    przeczytać umowy i wpadnie.

  • 7. Data: 2004-03-30 22:32:27
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

> [...]
    > jest 321%, to nawet kretyn by się nie złapał. Znam mniej drastyczne formy
    > popełnienia samobójstwa. Jak mówi, że 15%, to ewentualnie ktoś może nie

    No dokladnie 321,5% to RRSP zaznaczone w ksiazeczkach splat pozyczki.

    Pozdr,
    Leo

  • 8. Data: 2004-03-31 09:09:20
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > No dokladnie 321,5% to RRSP zaznaczone w ksiazeczkach splat pozyczki.

    Hmm a jak ja chciałem pozyczyć na podobny procent pieniądze to na grupie
    nazwali mnie lichwiarzem :/

    Pozdr.

  • 9. Data: 2004-03-31 12:34:21
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> skribis:

    >Ale kto to czyta? Wszedłem, ale to jakieś dziwne forum. Wygląda, jakby
    >jeden facet rozmawiał sam ze sobą

    Ja tam widze kilka osob. Forum jest nowe, wiec osob jeszcze malo, ale sie
    rozwija. Moim zdaniem jest (bedzie?) uzyteczne i potrzebne wiec o nim
    informuje.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 10. Data: 2004-04-08 09:04:21
    Od: sirland <s...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    ciach

    > Teoretycznie na policję. Usiłowanie ozustwa jest by moim zdaniem było.
    > Tylko trzeba by nagrać taką rozmowę i nie próbować wyciągnąć od niej tej
    > informacji o 321%.

    Oczywiście uprzednio prosząc o zezwolenie do nagrania rozmowy.

    Pozdrawiam
    Czarek