  • Data: 2002-04-16 17:46:53
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: Łukasz 'Misiek' Pater <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aspołeczna jednostka, imperialistyczny szpieg i wróg ludu, Wojciech Nawara
    próbował(a) przemycić następujące wrogie naszej Partii myśli:

    > Choć czasami, jeżeli potrzebuję sprawdzić, czy wpłata przyszła, to nawet
    > częściej [gdy nie miałem serwisu SMS, a i teraz planuję go chyba
    > zlikwidować]. I mogę to bez problemu zrobić z każdej budki w ciągu pół
    > minutki... [fajnie się zrymowało :)]

    A propos tych budek telefonicznych, to jak się logujesz? Kiedyś
    próbowałem sprawdzić coś z budki, ale mogłem wklepać tylko kilka
    cyferek, przez co nie mogłem się zalogować.

    --
    Łukasz 'Misiek' Pater
    Chcesz zwiedzić Świat ? Zostań pakietem PolPaku !!!