    From: "Przemo 'Prez' [nf.c]" <p...@W...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Date: Mon, 11 Aug 2003 16:36:58 +0200

    Przemo 'Prez' [nf.c] wrote:
    > Witam,
    >
    > mam pytanie do osób, którym zdarzyło się mieć konto zarówno
    > w mBanku, jak i w Multibanku - jak prezentuje się poziom
    > obsługi (doradcy, Multilinia) tego drugiego w porównaniu do
    > mBanku? Szczególnie zależy mi na informacjach o Aquariusie.
    [...]

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi - dzisiaj dotarły do mnie
    historie rachunków z mBanku (płaci się jak za zboże, ale tak
    chyba większość banków robi), więc chyba jednak warto wybrać
    się do Multibanku... Mam nadzieję, że będzie jednak lepiej
    niż w mBanku, chociaż konto założę we wspomnianym w tym wątku
    oddziale wrocławskim... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemo 'Prez' [nafazie.com]