eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoufność informacji wg. Inteligo. › Re: Poufnosc informacji wg. Inteligo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof <k...@s...800.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poufnosc informacji wg. Inteligo.
    Date: Sun, 20 Jun 2004 21:57:14 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 28
    Message-ID: <cb4q0r$a1e$1@news.dialog.net.pl>
    References: <cb49i5$c9j$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    <20040620164101.1465.2.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.local>
    <cb4knn$7kd$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-2177.zgora.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1087761246 10286 62.87.230.129 (20 Jun 2004 19:54:06 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jun 2004 19:54:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7 (Windows/20040616)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <cb4knn$7kd$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:304984
    [ ukryj nagłówki ]

    MiCom wrote:

    > Oczywiście, że to była pomyłka. Jakoś w tym przypadku wykluczam inne
    > możliwość.

    No i byla to pomylka uzytkownika! Jezeli pan MiCom mialby chociaz blade
    pojecie o procedurach inteligo wiedzialby, ze pomylka *musiala* byc po
    stronie uzytkownika oraz ze *nie mogla* byc dokonana zmiana numeru bez
    wiedzy posiadacza rachunku.

    > Jednak powinien być wprowadzony mechanizm weryfikacji - a Hameryce bank już
    > szykowałby fundusze na spłatę roszczeń klienta, którego saldo rachunku
    > zostało ujawnione. W końcu pomyłka może być po stronie klienta, ale klient
    > ma prawo być głupi, a potem nie sposób udowodnić, czy to nie wina panienki z
    > infolinii. A to już furtka do roszczeń, pomówień, utraty zaufania przez
    > bank.

    No moze jednak przytocze procedure.. Klient zglasza chec zmiany numeru
    tel. komorkowego. na 0 612 123 123. iLinka (po potwierdzeniu danych)
    pyta sie czy klient potwierdza zmiane numeru komorkowego na
    0 612 123 123. Jezeli klient potwierdzi, to proszony jest o podanie kodu
    ze zdrapki. Dopiero wtedy zmiana jest dokonywana (na koniec dyspozycja
    wraz z numerem telefonu powtarzana jest przez iLinke ponownie).
    Oczywiscie wszystko jest nagrane i udowodnienie bledu klienta nie jest
    problemem.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1