  • Data: 2011-03-09 20:08:37
    Temat: Re: Policzmy rentowność OFE ZUS LOKATA
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Skąd root wziąłeś te propagande sukcesu w postaci setek procent, to po tym
    żmudnym policzeniu nie mam zielonego pojęcia
    Te stopy zwrotu które podają to jest po prostu jedna wielka ściema dla
    ciemnego ludu

    na dzień dzisiejszy, prtzyjmując że 1999-2009 odpowiadało lokacie 3,5% a
    1999-2011 7%, uśredniając, mamy lokate powiedzemy 5%

    z kapci qwa mnie wyszarpło

    w dodatku tu nie ma uwzględnionego tego, co obrywa sobie przy przelewie
    ZUS!!!, jak znajdę to policzę na nowo.
    Mam obawy, że ten zajebisty wynik jeszcze deko się spaskudzi:)))

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > Czyli mamy coś takiego, policzmy 2 przykładowe okres w historii giełdy
    >
    > Od roku 1999 do 2009
    > wpłata: 1100
    > na koncie: 1536
    > (wymiata qwa mać)
    > to odpowiada procentowi składanemu o wartości 3,5%
    >

    > Od 1999 do 2011
    > wpłata: 1300
    > na koncie: 2161
    > to odpowiada procentowi składanemu o wartości 7%

    tu oczywiście pisałem o OFE przy założeniach z pierwszych postów