  • Data: 2003-04-24 10:38:31
    Temat: Re: Polcard vs. eCard
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam_mb napisał:

    > Popros te firmy o przeslanie specyfikacji, negocjuj z kazda z nich,
    > przeciez nie musisz od razu podpisywac umow, a na ich stronach raczej
    > ciezko znalezc wiecej szczegolow, pozwalajacych na wybor oferty.

    Specyfikacje od eCardu dostalem, Polcardowska sciagnalem z ichnego www
    (wreszcie zmienili serwis, bo poprzedni to byla porazka).
    Citiconnectowej nie mam.

    > A teraz pare moich uwag (uzywamy ecardu, bo najlatwiej sie z nimi bylo
    > dogadac. Ich strona przeznaczona dla przedszkoli i klas 1-3 jest na

    W jakim sensie latwiej? Chodzi tylko o prowizje, czy o caloksztalt?

    > http://www.ecard.pl/ ;)

    Ano, bardziej glupawego serwisu firmowego dawno nie widzialem.

    > Pomysl, czy np. nie potrzebujesz kilku jezykow do transakcji (sprzedaz
    > miedzynarodowa). Jak wyglada transakcja w innym jezyku.

    Na razie nie potrzebuje, bo serwis jest tylko po Polsku. Ale w
    przyszlosci i owszem, Ale to przyszlosc i wiele moze sie zmienic.

    > "Nowinka" ostatniego roku jest sposob traktowania transakcji kradzionymi
    > numerami - chociaz proces autoryzacji przebiega poza sklepem (transakcja
    > jest przekierowywana na serwer CA i sklep nie ma z tym nic wspolnego),
    > kosztami zwrotu takiej transakcji obciazany jest sklep. Te koszty pokrywana
    > sa z kolejnych transakcji. Trudno takie okradanie z pozycji sily nazwac
    > uczciwym procederem... tak robi(l) ecard, nie wiem, jak pozostali.

    Jak znam zycie to podobnie, ale warto to sprawdzic.

    Bartol