eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej › Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
  • Data: 2008-10-17 18:17:47
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" gdad7v$s2r$...@n...onet.pl

    Polbanku...

    > Mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi? Tylko, proszę, zwięźle.

    O podatki -- Donald Tusk jest oficjalnie zwolennikiem zmniejszania
    podatków. :) Trzeba mu chyba jakoś pomagać?... ;)

    A naprawdę -- po co mam płacić podatki państwu, które ma mnie w xupie? :)

    > j.w.

    Dzięki dziwnej polityce okrągłości ;) (zaokrągleń/przybliżeń) nie od
    każdej złotówki jest belka. Dla odsetek do 2.49 zł masz 0 belek. :) Jeśli
    więc rozłożysz swoje oszczędności pomiędzy wiele kont -- możesz nie belkować.

    > Leci od sierpnia. Wsześniej szła do góry.

    Względem dolara itp. leci od sierpnia, ale w ogóle leci dłużej.

    A to, że kryzys w USA podnosi kurs dolara u nas jest dla mnie zupełną paranoją. :)
    (toż to dolar powinien tracić, nie złotówka)

    IMO ludzie w Polsce nie są naiwni i pojmują, że (na przykład dzięki
    patriotyzmowi -- ochronie przeciwrakietowej) USA jakoś sobie pokryje
    koszty produkcji ;) nowych banknotów naszym kosztem. ;)

    Tak ponoć Hamerykanie kryli koszty utrzymania Berlina w czasach zimnej wojny.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'