eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej › Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
  • Data: 2008-10-17 21:52:10
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gdakt2$2su$2@inews.gazeta.pl...

    > A to, że kryzys w USA podnosi kurs dolara u nas jest dla mnie zupełną
    > paranoją. :)
    > (toż to dolar powinien tracić, nie złotówka)

    No niestety ten swiat jest tak poukladany, im wiekszy kryzys swiatowy tym
    USD bedzie mocniejszy. Kapital szuka bezpiecznej przystani, a taka sa
    jedynie obligacje rzadu USA, a zeby za nie zaplacic trzeba miec USD. Dlatego
    EUR nigdy nie bedzie swiatowa waluta i tylko kwestia czasu jest, kiedy
    relacje odwroca sie. Trzeba pamietac, ze Rosja ma caly czas zapedy
    imperialne i kapital w Europie nie bedzie tak bezpieczny jak w USA.