eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej › Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
  • Data: 2008-10-17 20:16:46
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisał: "a ja sobie Polbank odpuściłem, nawet gdyby dawali 20% to będę
    > miał tam tylko drobne..." - co rozumieć można dwojako: "odpuściłem
    > sobie" [zakładanie tam konta] - nawet gdyby było 20%, będę miał [w
    > sensie=miałbym tam] tylko drobne.
    > Ale fakt, 2. wersja jest możliwa z kontem i z drobnymi...
    > pwz

    informuję, że konta sobie założyłem i co jakiś czas przelewam po kilka
    groszy, aby bank nie wpadł na pomysł, aby mi je zamknąć...
    niestety nie daję rady z ichniejszą bankowością elektroniczną, nawet
    pracownicy na infolinii (dzwoniłem kilka razy) stwierdzili, że system
    jest "trudny" i b.wielu klientów ma z nim problemy

    czyli konto w Polbanku służy do obserwacji jak się miewa ich system
    transakcyjny i od wielu miesięcy nic się nie zmieniło ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS