eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej › Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
  • Data: 2008-10-17 17:45:52
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: pwz <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-10-2008 o 19:26:41 Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Napisal, ze bedzie mial tam drobne wiec latwo mozna wywnioskowac, iz
    > konto tam posiada.

    Napisał: "a ja sobie Polbank odpuściłem, nawet gdyby dawali 20% to będę
    miał tam tylko drobne..." - co rozumieć można dwojako: "odpuściłem sobie"
    [zakładanie tam konta] - nawet gdyby było 20%, będę miał [w sensie=miałbym
    tam] tylko drobne.
    Ale fakt, 2. wersja jest możliwa z kontem i z drobnymi...
    pwz