  • Data: 2016-01-14 03:33:58
    Temat: Re: Po co brać kredyt jak się ma środki....?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/14/2016 05:49 AM, Darek wrote:

    > Nie spotkałem się z czymś takim. Ewentualnie pracownikowi nie są
    > wciskane na siłę ubezpieczenia.

    Ale z czym tu się nie spotykać?

    Koszt kredytu ma jakieś warunki brzegowe:

    1) mniejszy procent dostanie osoba z większymi zarobkami, lepszym
    zabezpieczeniem i lepszą historią kredytową; w związku z tym jest jakiś
    minimalny procent, na jaki bank jest w stanie udzielić kredytu danego
    rodzaju

    2) większy procent dostanie osoba z mniejszymi zarobkami, gorszym
    zabezpieczeniem i gorszą historią kredytową; w związku z tym jest jakiś
    maksymalny procent, na jaki bank udzieli kredytu danego rodzaju (powyżej
    - za ryzykowny klient i odmowa kredytu)

    Zresztą sam piszesz np. o niewciskaniu ubezpieczenia.

    > Ale ma ofertę z banku czy ze swojego zakładu pracy (ZFŚP)?

    "nieoprocentowana pożyczka z urzędu" (czy kredyt), ale o szczegóły się
    nie dopytywałem.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com