  • Data: 2016-01-18 22:49:50
    Temat: Re: Po co brać kredyt jak się ma środki....?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,194
    92935,wywiad-z-czlowiekiem-ktory-obcial-polsce-a-ana
    lityk-s-p.html
    >W szczególności: "Zgodnie z europejskimi regulacjami, rządy są
    >powiadamiane o ocenie ratingowej przed jej oficjalną publikacją i
    >mają pełną możliwość komentowania lub odwołania się od decyzji
    >dotyczącej ratingu."

    No tak bylo, ale czy amerykanska firme obowiazuja jakies europejskie
    regulacje ?

    >Wydaje się oczywistym dla każdego, że po takim obniżeniu ratingu
    >złoty się osłabi. Na foreksie oznacza to krociowe zyski - nawet jeśli
    >ktoś weźmie wcześniej kredyt (aby zainwestować lub mieć środki na
    >inwestycje).
    >Ktoś tam w wątku wątpił, że pewne ruchy walutowe czy decyzje je
    >powodujące są znane wąskiej grupie osób. No to teraz chyba jest już
    >wszystko jasne.

    Zaraz zaraz. Jak widzisz najpierw byla propozycja oceny, potem nikt
    nie wiedzial co polski rzad odpowie, a potem nikt nie wiedzial co na
    to agencja powie.
    A jak sie nie zgadnie, to bedzie strata a nie zysk :-)

    Oczywiscie jako uznany czynnik opiniotworczy taka agencja ma wielka
    wladze i mozliwosci.
    No i troche ludzi wiedzialo o ostatecznej decyzji, ale skok nie byl
    znow taki wielki, szczegolnie przed ogloszeniem decyzji.

    http://www.polskieradio.pl/42/1701/Artykul/1571657,R
    ating-SandP-uderzyl-w-GPW-zlotego-i-obligacje

    No, ciekaw jestem jak to bedzie z tym "beda sie musieli wycofac z
    blednej decyzji" :-)

    J.

    --
    Pozdrawiam