  • Data: 2002-03-16 10:19:42
    Temat: Re: Place sms'em w INTELIGO-w praktyce?
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości
    news:a6v56e$i1o$1@news.tpi.pl...
    > Uprzedze chetnych, ze nie jest to takie tanie !
    > 1 sms kosztuje ponad 1 zl !, to niewatpliwie zalezne jest od posiadanej
    > taryfy

    Nie jest. To jest jak SMS premium - stawka dla wszystkich jest taka sama.

    > dodam jeszcze, ze otrzymalem nowego sima gorszego od dotychczas posiadanego,
    > np opis w ksiazce adresowej mam teraz do maks 14 znakow, nie wiem ile mialem
    > wczesniej - ale z przepisanej listy wynika, ze mialem opisy po 17 znakow i
    > pewnie jeszcze jakies dziwne ograniczenia wykryje :-(

    A ja akurat tylko dla taniego SIMa wziąłem tę kartę. Bo miałem jeszcze starego
    na 100 pozycji i bez SAT. Normalnie wymiana kosztowałaby mnie 50+VAT, a tak
    mam to 50 razy taniej. W sumie książka mi mało potrzebna, 500 pozycji w
    słuchawce wystarcza, ale zawsze może się przydać. Zresztą SAT też czasem może
    się przydać. Natomiast z "płacę SMSem" chyba po 3 miechach promłocki zrezygnuję.
    Za drogi abonament. Wolałbym droższą opłatę za przelew, ale bez abonamentu.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać