eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla? › Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
  • Data: 2002-06-02 20:04:01
    Temat: Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:addqdd$be2$1@news.onet.pl...

    > Czepiacie sie ja jestem zadowolony, a dokonalem kilk transakcji....

    Michal... Napisz nam to jeszcze raz jak przytrafi Ci sie przygoda podobna do
    jednej z moich ;).
    Tak prawde mowiac zastanawiam sie czy nie wystapic przeciwko WS na droge
    prawna, bo jest o co walczyc :). Sami zobaczcie [tylko zrzuty - ale
    postaram sie w przyszlosci dorzucic komentarz]
    http://www.netforia.pl/~m_m/ws/
    Najbardziej wkurzyl mnie sposob w jaki Wirtualny Sklep rozwiazal [we wlasnym
    mniemaniu] ten problem. Anulowali sobie zamowienie i siedzieli cicho.
    Podobnie bylo kiedy obciazyli karte, zamowienie nie zrealizowali. Facet mi
    wmawial, ze kasy nie zdjeli mimo, ze przed oczami mialem wyciag z banku.
    Potem obiecali, ze zwroca. Oczywiscie nie zwrocili, ani sie nie odezwali.
    Wszyscy zwracaja uwage na bezpieczenstwo zwiazane z przekazaniem numeru
    karty [tym przypadku jest to bezpieczne]. Nalezy jednak zwracac uwage
    rowniez na wiarygodnosc i solidnosc sklepu. W innym przypadku mozna sie
    obudzic z reka w nocniku, tak jak ja. Wirtualna Polska powie nie
    obciazylismy karty, a nawet jak tak to co nam zrobisz? I mecznie czlowieku
    przez kilka miesiecy aby odzyskac pieniadze i to pod warunkiem ze bank
    wspomoze. Jesli nie to pozostaje sad :(.

    Maciej