eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla? › Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
  • Data: 2002-06-02 20:17:04
    Temat: Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Michal... Napisz nam to jeszcze raz jak przytrafi Ci sie przygoda podobna
    do
    > jednej z moich ;).

    To istotnie jest wielki bol. Ostatnio w Proficie wyczytalem list jakiegos
    mlodzienca, ktoremu fotoJecker nie oddal kasy od grudnia 2000 roku....

    Mysle, ze tutaj podobnie jest jak z bankami - czasem trafi sie na kompetenta
    obsluge i bedzie sie mowic, ze wszystko jest ok, a jak trafimy na jakies
    niedysponentki, to zaraz mamy podobne mniemanie o calym banku...

    W przypadku sklepow internetowych jest to mysle nie do pomyslenia :(

    JA pamietam, kiedys zamawialem na 14 lutego plyte - z wyprzedzeniem w VIVID.
    Zrealizowali ja jakos w maju :) Napisalem wczesnej, zeby sobie ja
    wsadzili.... :)

    Aczkolwiek musze przyznac, ze jak do tej porty wszystko wlasnie szlo OK. Do
    czasu pierwszej reklamacji jak to sie mowi....

    Ja jednak musze napisac, ze w sumie jestem dosc zadowolony i z VIVIDu i z WS
    i dawnewgo Empik.com i Smyka ;) i Interfolry i z Merilna - i nie wiem gdzie
    tam jeszcze kupowalem -aaa no tak cyfrowke kupowalem jeszcze - reasumujac
    bylo kilka miejsc :) I jak narazie wszystko OK.

    No ale w sytuacji jak kasa zejdzie z konta a nic nie przyjdzie....

    BTW a co to za 2,40 kupowales - nie rypneli sie czasem???