eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla? › Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
  • Data: 2002-06-03 15:40:22
    Temat: Re: [Pietnuje Wirtualny Sklep] Bezpieczenstwo placenia (w sieci) karta wypukla?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> writes:

    > Przede wszystkim na wiarygodnośc BANKU. I tutaj, co dziwne Citi górą.

    Kpisz, jak rozumiem. Wiesz, wiarygodnosc banku to nie tylko karty.
    Karty to wlasciwie tylko taki skromny dodatek.

    > Ja reklamowałem transakcję którą zrobiłem dwa miesiące wcześniej,
    > obciążenie O.K., a towaru nie było. No i bez mrugnięcia okiem - kasa z
    > powrotem na kartę, potem formularz reklamacyjny do odesłania i sprawa
    > zamknięta.

    O, ciekawe. Tzn. uznali Ci reklamacje, mimo ze obciazenie bylo poprawne,
    tzn. dokonales wlasnie takiej transakcji?
    To, ze sprzedawca nie wydal towaru, to juz inna bajka, i niekoniecznie
    bank ma sie tym zajmowac (choc w praktyce, przy *order, oczywiscie
    mozna powiedziec cokolwiek).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator