  • Data: 2002-06-28 06:14:25
    Temat: Re: PZ w Ideii
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio sobie ustanawiałem PZ w Ideii - zostawiłem w Salonie firmowym
    DWA
    > druki i czekałem, czekałem aż po miesiącu dostałem z Multi komplet
    > dokumentów i potwierdzenie ustanowienia PZ. Niestety Idea nie jest tak
    > szybka jak Multi i jeszcze musiałem czekać miesiąc aż Idea odnotuje zgode
    > banku.

    Aaa :) No to ok. Mam po drodze salon to wpadne...
    Aczkolwiek swoja droga - po diabla Multi wprowadzil takie "udogodnienie" ze
    trzeba w ich salonie wszystko to robic???
    Z drugiej strony w ERZE wszystko dziala, a tutaj... Eeeech. Co do obslugi w
    Ideii to... Wyslalem im kiedys maila z opisem jak to im w systemie wyparowal
    moj identyfikator w Waparku i nic nie odpowiedzieli.. Co za swiat :)