    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PZ - STOEN
    Date: Tue, 28 Sep 2004 20:54:47 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Tue, 28 Sep 2004 18:17:56 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Hehe... sprobuj pozniej takie DD odwolac ;). Ja juz trzy miesiace nie moge
    >sie doprosic od UPC zeby przestali obciazac mnie... co miesiac obciazaja, a
    >ja do miesiac musze anulowac transakcje ;). Chyba wole sam robic przelewy,
    >DD juz mam dosc. Przelew puszczam kiedy chce, przy stalym zleceniu
    >obciazania karty jak sprzedawca by mnie obciazal pomimo odwolania
    >upowaznienia wystarczy zastrzec. W przypadku DD jak pojdziesz do banku to
    >cie odesla do wierzyciela, a jak ten ma to w nosie, to musisz co miesiac
    >pilnowac anulowania transakcji ;).

    przepraszam, co to za bank, ktory "odsyla do wierzyciela"?
    informujesz swoj bank, ze wycofujesz zgode na obciazanie twojego
    rachunku, i od tego momentu wierzyciel przy probie realizacji
    polecenia zaplaty dostaje odmowe. proste?
    a jesli ktos w banku odeslal cie do wierzyciela, to cie oklamal. idz
    tam jeszcze raz, zazadaj realizacji twojej dyspozycji i nie daj sie
    zbyc.
    a jesli zlozysz pisemne odwolanie zgody w banku, a bank mimo to
    zrealizuje transakcje, to nie odwolujesz, tylko skladasz reklamacje w
    banku na bezpodstawne obciazenie twojego rachunku.