  • Data: 2019-08-20 17:00:20
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-20 o 16:30, J.F. pisze:

    > Nieznane sa wyroki sadow rejonowych :-)

    Jeśli jednak MUSI to wydaje się, iż bank stawia to za warunek. Z drugiej
    strony są osoby, które twierdzą, że wirusów na Androida nie jest dużo.

    > Z jednej strony - oczywiscie moze, z drugiej ... a gdzie lista
    > renomowanych (dla banku) producentow ?

    No widzisz... Dziwnie.

    Przeglądałem sobie stronę dot. KK w Aliorze i tam czytam:
    Zasada zerowej odpowiedzialności (Mastercard Zero Liability) chroni
    posiadaczy kart przed odpowiedzialnością za nieautoryzowane transakcje
    na kartach kredytowych oraz debetowych Mastercard. Zasada zerowej
    odpowiedzialności to zapewnienie posiadacza karty, że jeśli
    przeprowadzona zostanie jakakolwiek nieautoryzowana transakcja na karcie
    Mastercard, posiadacz karty nie będzie ponosił odpowiedzialności za tę
    transakcję, o ile zachowa należytą ostrożność w zabezpieczeniu karty
    kredytowej oraz karty debetowej przed nieautoryzowanym użyciem i
    bezzwłocznie zgłosi jej nieuprawnione wykorzystanie.

    Jak widać ta "należyta ostrożność" jest kluczowa.

    > Ale tu inna sprawa - tu trzeba byc czujnym. I miec aplikacje zawsze pod
    > reka ... czyli w telefonie.

    Nie masz racji. Podstawą jest komputer i niejednokrotnie z dwoma
    monitorami. Trzeba bowiem śledzić kurs - wykresy trochę zajmują. To
    najważniejsza cecha.

    Trochę mniej istotna, ale też ważna - zdecydowanie łatwiej jest
    posługiwać się klawiaturą komputerową niż telefoniczną, która Ci
    zasłonie znaczną część i tak maciupkiego ekraniku.