  • Data: 2003-12-29 14:43:30
    Temat: Re: PRnews.pl wygralo Multigre dla mediow!!! :)
    Od: MiKo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krystek wrote:

    > Eeee, nie musi być tak źle. Myślę, że Pani Marchowska ma konto w "dobrej
    > domenie" a tam to już administratorzy serwerów dbają, żeby spam nie
    > przyłaził ;-)

    Sa programy robiace to automatycznie. Ja uzywam popfile (
    http://popfile.sf.net/ ) - dziala rewelacyjnie (choc wymaga pewnego
    okresu do "nauczenia sie" co jest spamem). Prawda jest taka ze przed
    spamem nie da sie juz uciec - spamerzy juz nie tylko zasysaja adresy z
    newsow i stron www, ale sami generuja losowe ciagi znakow i doklejaja do
    nich @domena.com. Tak wiec ze spamem nalezy walczyc. Oczywiscie jest to
    (czy powinno byc) glownie zadanie administratorow, ale kazdy prywatnie
    tez moze miec wlasna linie obrony.

    Miko