eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOGDYBAJMY: jak zmieni się oferta banków w PL po wprowadzeniu EURO › Re: POGDYBAJMY: jak zmieni się oferta banków w PL po wprowadzeniu EURO
  • Data: 2009-04-20 16:25:15
    Temat: Re: POGDYBAJMY: jak zmieni się oferta banków w PL po wprowadzeniu EURO
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    O tym, że komentując wypowiedź:

    słowami:

    > Mysle, ze karty platnicze beda kosztowac minimum 1000-2000 euro.

    kolega żartował, upewnia mnie inna część jego wypowiedzi:

    > Tzn. teraz chyba w mBanku przelewy sa darmowe. Wiec logiczne jest, ze
    > wprowadzenie euro spowoduje, ze beda automatycznie kosztowac 1 euro?

    miałem na myśli opłatę 1zł za przelew z mBiznesKonta

    > Czemu nie 8-9x?

    temu, że aktualny kurs ojro wynosi 4zł z groszami a nie np. 8,50 :P
    chociaż, jeśli naród nie nakopie pewnego osobnika w kaczy kuper
    to kto wie, może będziemy płacić za euro nawet i 20zł :(