eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOGDYBAJMY: jak zmieni się oferta banków w PL po wprowadzeniu EURO › Re: POGDYBAJMY: jak zmieni się oferta banków w PL po wprowadzeniu EURO
  • Data: 2009-04-20 20:46:44
    Temat: Re: POGDYBAJMY: jak zmieni się oferta banków w PL po wprowadzeniu EURO
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tak (to właśnie na tym polega).
    > --
    > Mithos

    I jak rozumiem, oba banki musiałyby poczekać "aż" do 1 lutego albo "nawet"
    poczekać do 1 marca? I powołać sie w piśmie nie na wejście do eurolandu
    ale na "zmianę sytuacji na rynku bankowym" albo coś równie abstrakcyjnego?

    Bo przecież wejście do eurolandu nie oznacza że szef KNF odbierze od wszystkich
    prezesów wszystkich banków w PL uroczystą przysięgę, że nie będą podnosic żadnych
    opłat bankowych do końca świata i jeden dzień dłużej? Banki będą miały prawo
    podnieść opłaty _o_ile_wzrost_opłat_"nie_będzie_związany"_z_wprowadz
    eniem_euro.