  • Data: 2002-07-07 14:55:06
    Temat: Re: Organy im. Grzegorza Kołodki
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Cały drugi akapit. Na przykład.

    Co tam konkretnie belkotliwego widzisz? Jesli juz nie cofasz se przed
    takowym ocenianiem czyjejs pracy, warto byloby miec argumenty na popracie.
    Pczeczytalem jeszcze raz - i wcale nie widze tam belkotu. Mozliwe, ze mozna
    sie nie zgadzac, ale dalej nie widze belkotu. Prsze - oswiec mnie...

    Mozna sie z ludzmi nie zgadzac, z ich opinia i zdaniem. Ale jesli piszesz
    "Radzę też poczytać artykuły i eseje. Taki bałkot to dziś już rzadkość." -
    to ja chcialbym wiedziec dlaczego uwazasz to za belkot.

    Jakos ludzie za malo przywiazuja uwagi do swoich wypowiedzi... Napisac, ze
    belkot... Ale teraz, prosze - napisz mi dlaczego tak uwazasz.

    Ja bynajmniej belkotem tego ne moge nazwac.

    Nie wiem, moze po prostu jestes super naukowcem z tytulami i mozesz
    twierdzic, ze jakis tam prof dr hab GRzes Kolodko belkotem sie posluguje -
    wtedy Ok.