  • Data: 2002-07-07 21:43:48
    Temat: Re: Organy im. Grzegorza Kołodki
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@a...com> napisał(a):

    > P.S. Cytowac to ja chyba Marksa moze zaczne??? W idei chlopak byl
    > dobry ;)

    Wiesz co, Ty lepiej sam się trochę podszkól z ekonomii politycznej,
    bo mnie zarzuciłeś jakieś braki, a sam powtarzasz oklepane brednie
    o dobrych pomysłach Marksa, które tylko w praktyce trochę nie
    wyszły.

    Podśmiechujki z UPR mnie już dawno nie wzruszają, zwłaszcza że nie
    czytam JKM od bardzo dawna, a sam wyciągam wnioski z troszku
    poważniejszych pism, niż ględzenia prof. Kołodki, który próbuje
    słowotokiem pokryć najdziwaczniejsze pomysły gospodarcze i tezy
    historyczne. Przeczytaj sobie komentarze we wczorajszej Rzepie
    (Gronkiewicz-Waltz, Winiecki i Jankowiak z BRE).

    Jeśli zaś Tobie słowotok Kołodki odpowiada, to ciesz się z jego
    wyboru, będziesz miał czego posłuchać przez jakiś czas. Byle
    nam to az bardzo czkawką się nie odbiło. W każdym razie, jak
    ktoś mniej czy bardziej zawoalowanie proponuje trzecią drogę,
    to nie ma dla mnie znaczenia - profesor SGH czy bandyta Lepper.
    Jeden i drugi jest dla Polski szkodliwy.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.