  • Data: 2007-10-27 17:32:27
    Temat: Re: Odbieram KK ING
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek"

    > Ja majac juz wczesniej konto w ING wyrobilem sobie vise przedplacona
    > i karta
    > byla widzoczna online od razu gdy tylko wrocilem do domu.

    w piątek kupiłem sobie tez taką VE (nareszcie wyprodukowali świeże z
    terminem 24 mies) i do istniejącego podglądu on-line podpieli mi na
    miejscu w oddziale.
    Po chwili ja na konto karty wplacilem 24 zl za cale 24 miesiące, a
    opłate pani pobrala z już zasilonego konta.
    Karta i PIN jeszcze nie wyjęte z kopert a w interneciu już widoczna
    i z obrotami :-)
    *** blad ***