  • Data: 2008-12-17 22:39:45
    Temat: Re: Od czego zależy czy jest autoryzacja?
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:241c7d3c-8095-4e61-a2ee-a06f197959df@q26g2000pr
    q.googlegroups.com...
    On 17 Gru, 08:40, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > To chyba działa tak:
    > Transakcja jest zarejestrowana w terminalu i pewnie na koniec sesji,
    > albo kiedyś tam, zostaną przesłane zbiorczo dane o wszystkich
    > transakcjach off-line z ostatniego okresu.

    Na codzień obsługuję terminal Elavonu (dawny Cardopoint). Transakcje mogą
    zostać rozliczone dopiero po wysłaniu paczki. W zależności od ustawień
    terminala paczka drukuje się sama na koniec dnia, albo należy zrobić to
    ręcznie. Dopiero po wydrukowaniu paczki transakcje znikają z terminala (nie
    można już zrobić kopii slipa) i będą one rozliczone. Pamiętam jak kiedyś
    kilka dni z rzędu nie wysyłała się paczka (problemy jakieś były) to
    transakcja dalej nie była rozliczona.

    Kiedyś w zapadłym spożywczym kartą płaciłem to kasa zeszła dopiero po 3
    miesiącach. Pewnie się komuś przypomniało iż paczkę trzeba zrobić :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski