  • Data: 2008-12-19 03:30:54
    Temat: Re: Od czego zależy czy jest autoryzacja?
    Od: Bungiel <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 18, 8:34 am, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Tak, przejrzałem parę kwitków z moich kart i widzę, że Alior chętnie
    > idzie w offline, Money.pl też (ale chyba rzadziej). mBank/Orąż nigdy,
    > podobnie Citi i Polbank.

    Z tego co wyczytałem (o ile dobrze zrozumiałem) to karty mbank mają
    zablokowaną (przynajmniej na teraz) opcję offline i stąd problemy w
    terminalach, gdzie pokazuje się "pin zablokowany" i sprzedawcy często
    nie wiedzą co dalej. Nie miałeś takich przygód płacąc tą kartą?
    Zaczynam się zastanawiać, czy nie dać sobie jednak spokoju z kk w
    mbanku...