    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Administratorzy zagłosowali POzytywnie...
    Date: Wed, 26 Mar 2008 12:05:01 +0100

    Dnia 26 Mar 2008 06:40:22 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > To postaw ankietę. Ja Ci postawię bota, który w ciągu godziny nawrzuca
    > Ci 10 tyś. głosów na "NIE". Wywalisz takie wyniki jak zauważysz, czy
    > będziesz trzymać?

    Jeśli ktoś robi ankietę, w której z jednego adresu IP można wielokrotnie
    oddawać głos, to cała ta ankieta już z złożenia nie jest wiarygodna, bez
    względu na to, czy bot głosował "ZA", czy "PRZECIW" (bo równie dobrze
    mógł głosować za ratyfikacją traktatu!).
    Wiec jeśli admini zorientowali się, że wynik głosowania mógł zostać
    sfałszowany, to powinni je przerwać i usunąć, a nie ręcznie "korygować"
    wyniki!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof