    From: "a&e" <a...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT
    Date: Thu, 29 Apr 2004 19:24:42 +0200
    Sender: a...@o...pl@ahw63.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. a czy ja cos mowilam o kadrze, nie wiesz co sie dzialo w oddzialach, a
    piszesz ze kolesie nie zwalniali, czlowiek piszacy doktorat powinien sie
    opierac na doswiadczeniach i materialach, jak sadze, a nie na podejrzeniach
    i domyslach?
    2. nie mam pretensji ze zwolnil, tylko ze ludzil ludzi, ze nie zostana
    zwolnieni
    3. popatrz na wczesniejsze dostepne wyniki BS a bedziesz wiedzial ile
    wiedziala kadra w oddzialach (zanim dalej bedziesz krytykowal)
    4. 6 oddzialow i 3 przedstawicielstwa (nie bedace odrebnymi jednostkami -
    2-3 os.)
    5. oddawanie kasy wlascicielom dotychczasowym - chyba Ci sie snilo.....albo
    wniosek bardzo "trafny" z tego co ja napisalam, rece opadaja....
    6. generalnie czytasz inaczej niz ja pisze, nie mi rozstrzygac kto popelnia
    blad, zatem milo mi bedzie juz nie czytac Twoich "uwag" do tego co to ja
    niby napisalam

    Ewa (Krakow)
    tkwiaca, jak mniemam, w PRL-u ....chyba sie zastanowie nad Lepperem, skoro
    mi tak wmawiasz ze mi sie nalezy

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*