    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT
    Date: Thu, 29 Apr 2004 17:23:47 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179046213.chello.pl

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > No właśnie. Więc po go chrzanisz głupoty jaki to on dobry, bo
    > uratował banki i ludziom dał pracę?

    Znaczy co - nie uratowal tych bankow i nie dalu ludziom pracy?

    > Depozyty są objęte (w dużej części) gwarancjami, więc to już czysta
    > demagogia. Banki upadłyby? A co się z nimi stało, funkcjonują dalej
    > czy jednak pracownicy poszły na trawkę, a Łukaszewicz kupił licencję?

    Trollujesz.
    Depozyty sa objete gwarancjami - owszem - ale chyba masz swiadomosc, ze nie
    ma nic za darmo to raz, a po drugie wiesz, ze nie cale kwoty oddaja.
    Gdyby te banku upadly - musialby sie skladac kazdy bank, a chyba masz
    swiadomosc, ze pewnie przerzuconoby to na klientow (masz swiadomosc?)

    Co do bankow - NIE upadly - bo on je przejal.
    Zreszta - on chcial zalozyc swoj wlasny bank - NBP powiedzialo - ok, ale jak
    wezmiesz te dwa bankiu.
    BTW Ci prezesie, ktrorzy kierowali wczesniej bankami - to sa goscie, nie?
    Banki mialy straty, ale oni ludzkie chlopaki - i nie redukowali
    zatrudnienia...

    > Może by tak przejrzeć na oczy zamiast głupiego bałwochwalstwa?

    Smuty gadasz. Facet z niczego stworzyl nowy bank, ktory okazuje sie sukcesem
    na tak juz apchanym rynku.
    Dal prace wielu ludziom, dal konsumentom nowy wybor.

    Ty patrzysz ze swoimi klapeczkami jedynie na to, ze zwolnil (ILU - wiesz
    ilu, czy tylko tak bedziesz pisal, ze zwolnil) pracownikow przejetych
    bankow.
    Ja nie pisze, ze ML to byl mecenas i charytatywnie sie udzielal - ja pisze
    ze to byl wieli gosc.
    A w tym watku za duzo jest jakis emocji negatywnych, ktore sa poklosiem jak
    ktos napisal wychowania w PRLu.
    Sam mozesz okazac swoja dobra wole i zatrudnic tych pracownikow - utrzymywac
    ich ze swojego - nikt ci nie przeszkadza.
    Zwalniac - owszem zwalnial - ale z drugiej strony zatrudnial.
    Jesli nie widzisz, ze nowy bank przeniosl swoja siedzibe do Wroclawia,
    zmieni branze - to tylko nie chcesz tgo zauwazyc - ze dotychczasowa kadre
    musial zwolnic.
    A robienie wielkiego larum - ze smial zwolnic (bez uwagi, ze przy okazji
    zatrudnil i dokapitalizowal upadajace banki) swiadczy tylko zlej woli.
    A z ta nie da sie dyskutowac, bo takie osoby sa zamkniete na wszelkie
    argumenty.
    Jednym slowem EOT (kolejny w tym watku).

    P.S. I szczerze ci zycze, zebys mogl przejmowac upadajace zaklady i nikogo
    nie musial zwalniac. Bo to znaczy, ze bedziesz mial duuuuzo pieniadzy. A co
    z nimi bedziesz chcial robic - twoja sprawa - ja w odroznieniu od ciebie -
    nie bede wskazywal ci jak je wydawac.

    http://www.PRnews.pl