  • Data: 2019-04-20 15:43:36
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-20 o 15:22, J.F. pisze:

    > Uszanowac poglady moze i nalezy, ale zaplacic to niekoniecznie.
    >
    > Dyrektorki z NBP, jakby stwierdzily, ze za malo zarabiaja, to tez
    > nalezy zaraz nagrodzic, bo poglady trzeba szanowac ? :-)
    >
    > A rzad uwaza, ze wiecej im sie nie nalezy - uszanuj i ten poglad :-P

    Ja to się dziwię tej nagonki na nauczycieli.
    Po pierwsze jak typowy polak/pies ogrodnika - po moim trupie ktoś będzie
    miał lepiej
    A po drugie i najważniejsze - wszyscy narzekają na słabą jakość nauczania.
    To tak, jakby wynająć malarza pokojowego za kasę jak za malarza
    pokojowego, żeby namalował bitwę pod Grunwaldem.
    No nie da się.
    Za marne pieniądze będą pracować marni pedagodzy.
    A mimo to większość rodziców da się pokroić za uwalenie żądań nauczycieli.
    I dalej będą płacić za korepetycje, kursy albo szkoły niepubliczne.

    Nie kumam tego podejścia.

    --
    Pete