  • Data: 2005-01-28 12:47:10
    Temat: Re: Numer konta firmowego
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >po drugie mogę oczywiście zlikwidować -- ale
    > będziesz pokrywała mi co miesiąc różnicę wynikłą z prowizji za
    > wypłaty z innych bankomatów?

    Bankomatów PKO BP np. jest mnóstwo (więcej niż te które jako bezprowizyjne
    ma mbank). Mogę Ci zatem te 99 groszy za kartę do konta w Inteligo (bo
    mniemam, że stac Cię, żeby trzymać tam stówę) co miesiąc przelewać - za te
    niecałe 12 PLN rocznie przekonam się, czy tylko w gębie jesteś mocny. To
    jak? Likwidujesz? Czy też oprócz bankomatów i lokaty antybelkowej masz jakiś
    kolejny powód żeby mieć konto w banku, który uważasz za najgorszy na polskim
    rynku? Chętnie dołożę te pare groszy do Twojego "wyzwolenia" z przymusu
    posiadania tam konta :-)

    przyszłość/ Woody Allen