  • Data: 2005-01-26 16:42:19
    Temat: Re: Numer konta firmowego
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale problem jest, i dotyczy mBanku.

    Gdzie w wyjściowym wątku jest mowa o mbanku? Autor wątku pyta o możliwośc
    rozpoznania rodzaju konta po numerze rachunku. A kolega Popławski pisze " a
    w mbanku...." :-)))

    > komentarz RP jak najbardziej trafiony,

    Nie bardzo - nie ma za wiele z tematem wspólnego.

    >a Twoje wycieczki osobiste, no
    > cóż...

    No cóż - jak ktoś ma problem, który objawia się tym, że wszystko odnosi do
    jednego banku, to chcę mu pomóc :-))) Normalny człowiek likwiduje rachunek w
    banku, który mu nie odpowiada.